Страници

сряда, 7 септември 2022 г.

Лютеница с тиквички

 

    Ще си кажете, защо е необходимо да се прави това, като с патладжан всичко си е супер.Да, но за съжаление понякога се случва патладжаните да създават проблеми и затова се появи тази необходимост да опитаме в къщи такава лютеница.Честно да ви призная аз разлика кой знае каква не открих, което много ме зарадва, защото си мислех, че вкуса ще е съвсем различен и един човек няма да може да яде лютеница с вкуса какъвто си обича.Разбира се, аз имам предвид лютеницата, която приготвяме в къщи и чийто вкус обичаме.

    Ако искате да опитате нашата домашна лютеница, която вече печем във фурната, отворете тук:

Една не съвсем мързелива печена лютеница



    Количествата, които ви посочвам са като за проба и оттук насетне сами да си определите дозата и дали ще ви хареса изобщо.Също така може сами да си настроите така да се каже подправянето със сол, както и количеството мазнина.Защото на мен например лютеницата никога не ми е достатъчно мазна, за мен тя си носи олио, но това е лично усещане и вкус.



Какво е необходимо:


килограм тиквички

килограм червени чушки

килограм консервни домати

300 грама моркови

две глави лук

1/2 чаена чаша захар ( чашата е 150 ml )

една чаша олио (същата)

две супени лъжици сол

половин връзка магданоз



  • Тъй като това е лютеница с цел да е по-мека, нежна и като искате я наречете, чушките са опечени, почистени добре от семената, обелени и нарязани.
  • Тиквичките, лука, доматите, морковите и магданоза се режат на ситно и се слагат в голяма тава.Към тях прибавяме и чушките.
  • Печем под капак или покрити с фолио около един час на 200 градуса.
  • Зеленчуците се пасират като вие си избирате колко едро да са смелени, аз обичам да се усещат зеленчуците затова си я правя едро смляна.
  • Прибавя се олиото, солта, захарта.
  • Разбърква се добре и се връща във фурната, която може да изключите за още десетина минути.
  • Това е малко количество, което може да се яде веднага.Ако искате да го затворите в бурканчета, стерилизирайте за десетина минути.







Няма коментари:

Публикуване на коментар