Страници

понеделник, 15 март 2021 г.

Пълнени домати със свежа плънка от извара и сирене

 


    Тези домати бяха измислени да са вечеря по Зоната.Така де, аз честно казано не я спазвам до грам тая Зона, нито непрекъснато, но от време на време се пробвам с мерките и теглилките, защото ми става интересно.А не меря до грамове и милиграмове, защото след толкова години готвене самата аз се учудих колко добре нацелвам количествата и без да ги меря.Явно окото ми е добре тренирано да прецени колко е четвърт чаша или сто грама сирене.


    

    Тази рецепта си е вкусна и без да е зонирана, а хубавото ѝ е че може да се прави във всякакви количества, дори само за един домат.Смесвате си продуктите, издълбавате един домат, пълните и се наслаждавате на едно много приятно и свежо хапване.

    Играчка е малко, но понякога лекува нерви едно такова занимание.

    Подходящи са и за парти, защото пълня малки доматчета, които се хапват и на една хапка.

   Ще си кажете, че е елементарна рецепта и какво толкова съм намерила в нея, че чак да я описвам в блога.Ама много вкусни станаха, затова.Но и много се забавлявах със снимането и просто трябваше да сложа тези снимки някъде на видно място.А аз имам къде.Тук.





Какво е необходимо:

описвам използваните от мен количества, но вие имайте предвид, че те не са от голямо значение.

Ако нямате ограничения, направете си плънката според доматите, които имате.Аз използвам черита-роми, но и това не е някакво ограничение.Смесвайте и опитвайте на вкус.


домати - 330 грама

сварен  картоф - 90 грама

извара - половин чаена чаша

сирене - 28 грама

три смлени ореха

зелената част на един стрък пресен лук 

риган

черен пипер

настъргана лимонова кора


    Тъй като издълбаваме доматчетата, за тези които е важно количеството имайте предвид, че трябва да са измерени в готов вид, а не преди.Също така зеления лук е толкова малко, че него не го меря.

     Картофа тук е само защото ми трябваше въглехидрат, но ако не ви се занимава да варите, може да си направите само плънка с извара и сирене и подправки.И не забравяйте лимоновата кора, божествено става с нея.За орехите да не говоря.



  • Издълбаваме доматите, смесваме продуктите и пълним доматите.Това е.


    Тази част, от доматите която ви остава си я използвайте към доматен сос или директно в някоя супа или яхния.






    В блога имам още една рецепта за пълнени домати, която е любима на заобикалящите ми хора.Понякога ги пълня, слагам в кутия и тръгваме за планината.

ПЪЛНЕНИ ДОМАТИ С КАРТОФЕНА ПЛЪНКА







Няма коментари:

Публикуване на коментар