Страници

вторник, 23 октомври 2018 г.

Цветовете на есента в една салата




   Ако като мен сте харесали половин милион кулинарни страници във Фейсбук,знаете как по цял ден ви се мотаят разни храни пред очите.Сред стотиците рецепти се случва някоя да привлече погледа ми и обикновено това е най-цветната от всички.Така че да е ви учудва защо  си харесах точно тази салата.Тя на всичкото отгоре има цветовете на есента,нещо което ме вълнуваше докато скитахме из планината в почивните дни.
   Идеята я видях тук:--- > Avocado Corn Salad, но направих някои промени според наличностите на продукти при мен и тъй като резултата беше мноооого добър,за да не я забравям никога я описвам тук.За мен и за вас.


Какво е необходимо:

количеството продукти е по желание,а дресинга е на вкус

сладка царевица (моята е от консерва)
червен лук
чери доматчета
авокадо
сол,зехтин,ябълков оцет
копър


  •  Приготвянето на салатата може да се разкаже с точно едно изречение,но за обем ще ги направя две.
  • Смесвате царевицата с нарязани чери доматчета,червен лук и авокадо.Разбърквате със сол,зехтин,ябълков оцет и ситно нарязан копър.



Още вкусни салати,които можете да намерите в блога:









А есента в планината изглеждаше така тези дни:









Няма коментари:

Публикуване на коментар