Страници

понеделник, 28 октомври 2019 г.

Карфиолени експерименти: карфиолен ориз със сушени домати

   ... и пред мен се откри цял един нов кулинарен свят, светът на карфиола.



   Колкото и да не обичам да се тътря по модерните пътеки в кулинарията, трябва да призная, че е интересно да се опитват нови неща.Дори само за да разбера дали ми харесват или не.Защото колкото и да съм традиционалист относно храната, не мога да не изпробвам всичките тези нови храни, продукти и рецепти, които навлизат ежедневно.Прекалено съм любопитна.Друг е въпросът дали после ще влязат пак в печката ми.


Какво използвах:


смлян/ нарязан на ситно карфиол - две чаени чаши
3-4 сушени доматчета
скилидка чесън
чаена лъжица масло
ситно нарязан магданоз - две супени лъжици
сол на вкус
зехтин

  • В тигана пуснах бучка масло и настъргана скилидка чесън.
  • Добавих смления карфиол и оставих да се задушава.
  • Бърках от време на време до момента, в който карфиола го усетих на сухи трохи.
  • Добавих нарязани на ситно сухите домати и нарязания магданоз.
  • Посолих малко и оставих още пет минути като разбърквах.
  • Като махнах "ориза" от котлона и опитах, просто имаше нужда от зехтин и пъръсих малко.
  • Разбърках и сервирах.
  • Не го хапвайте горещ, дайте му минутка-две да се отпусне.





Карфиола в моята кухня до сега:

Броколи и карфиол на огретен "Искам още"


Карфиолени експерименти предстоят...











Няма коментари:

Публикуване на коментар