Страници

неделя, 11 декември 2022 г.

Запечени сандвичи със спанак

 

    Ще си кажете, хайде сега чак пък да записва Светла някакви си принцеси.Да, ама вие забравяте, че аз в блога си записвам рецептите не само заради вас, а защото ги забравям.А понякога едно листо боксилек прави една рецепта различна и не ти се иска да я забравиш.



Какво използвах:


селска багета / франзела / хляб

(за по-голям ефект трябва да е дълъг хляб, който се нарязва по дължина)

чаена чаша нарязан спанак

(количеството е приблизително)

едно яйце

половин чаена чаша натрошено сирене

една чаена чаша настърган кашкавал

(една част ще ползваме за поръсване отгоре)

няколко листенца пресен босилек

масло ( по желание)


Разрязвате багетата или франзелата по дължина.Ако използвате хляб, нарязвате го на филии но пак така по дължина.

Смесвате спанака, с натрошеното сирене и половината от настъргания кашкавал.Добавяте нарязани на ситно свежи листенца босилек.Тази смес споявате с яйце.Ако ви е малко, сложете две.

По желание, аз не го направих, но ще е още по-вкусно да се намаже хляба с масло.Разпределяте сместа отгоре.Поръсвате с кашкавал за красив вид.

Печете на фурна, на парти грил, на еър фрайър докато стегне и се запече кашкавала отгоре.

Аз ги пекох във фрайъра за пет минути на 180 градуса, но времето зависи колко плънка сте сложили на хляба.

Вадите и нарязвате на парчета.Така се хапва много по-лесно, особено ако сте сложили прилично количество плънка, което аз лично силно препоръчвам.

За повече количества, знаете си вече, увеличавайте продуктите.








2 коментара:

  1. Топ! Нямаше да ми дойде на акъла да сложа спанак в принцесите 😃

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря! Видях преди време тази плънка в тарт или нещо подобно, от мен си сложих обаче босилека и стана чудо, много вкусно :)

      Изтриване