Страници

събота, 27 април 2024 г.

Кавърма със свинско

 

    Има един разказ за Хитър Петър и халвата...Чорбаджията го праща да купи нещо, той всеки път отговаря, а ако няма да купя ли халва? И моята днес стана подобна.Мислех си, ще взема да приготвя нещо по-интересно, но в следващия момент беше: а как ми се яде кавърма.После като излизах и почти купих пица, обаче точно до пицарията си мислех, а как ми се яде кавърма...и отминах.Прибрах се, мързеше ме и да гледам, обаче...а как ми се яде кавърма.



Какво използвам:


месо - около 250 грама

лук - три големи глави

няколко гъби на едри парчета.

150 ml бяло вино

червен пипер, чубрица

супена лъжица доматено пюре.

сол, олио




Нарязвам месото на хапки, лук (три големи глави) на едро, няколко гъби на едри парчета.

В тавичката ми с капак сложих всичко, поръсих с лъжица олио и буквало разбърках няколко пъти.

Налях към 150 ml бяло вино, поръсих с червен пипер, чубрица, супена лъжица доматено пюре.Посолих.

Залях с вода, почти да покрие всичко, още малко олио и сложих във фурната.

Обикновено оставям сос, но този път той почти си попи в месото и остана на мазнина.

Аз не съм голям любител на магданоза, но нали съм си го отгледала сама, не се стърпях и си поръсих с пресен нарязан на ситно и намачкан с ножа.





Няма коментари:

Публикуване на коментар