Страници

понеделник, 11 февруари 2019 г.

Моят хрупкав влюбен млечен крем "Целувка"

   


   Всичко започна от едни невероятно красиви винени чаши,които Силвето от  Vincid Design  /vinciddesign.com/ /ми даде с голямата отговорност за мен и пълната увереност,че няма да се изложа за нея, да ги снимам по някакъв начин.Колкото и да обяснявах,че нито съм професионален фотограф,нито пък ястията ми са изискани и заслужаващи да има чаша вино до тях,тя настояваше и ми ги остави.И докато си ги гледах ми дойде вдъхновението,кулинарната ми муза,която ме беше изоставила напоследък взе,че се размърда.Но понеже съм си аз,реших да ги използвам по мой си начин.Като ги напълних не с вино,а с десерт.Така де,не е задължително да пиеш вино за да имаш такива чаши.Както не е задължително да имаш тези чаши и да ги пълниш само с вино.


   Това е десерт за всяко време,не е точно десерта от "първо-второ-трето",защото може да си го забъркате по всяко време.Аз бих си го хапвала и посреднощ,ако не ме мързеше да отида до кухнята.
Влюбен ми е този крем,не защото се случи да ви го показвам през февруари,а защото между рикотата и заквасената сметана става добра комбинация.
Дали става за десерт за 14тия ден от февруари? Ако някой изобщо стигне до десерт тогава, да каже.


Какво използвах:

рикота (или безсолна извара) 
заквасена сметана
целувки
плодове (за свежест)


  • Рикотата и заквасената сметана са в равни количества,но да не вземете сега да ги измервате до грам и милиграм.Смесвате си "на око" колкото и както си искате.
  • Тайната съставка на този десерт (чак ми е съвестно да наричам десерт разбъркване на две съставки) са целувките.Заради тях му сложих и това влюбено име.
  • Натрошете ги и ги разбъркайте с рикотата и сметаната.
  • Ако нямате целувки и не ги обичате,сложете мед.Вярно,вече няма да е крем "Целувка",но също става много добре.
  • През лятото този крем може да постои за малко в хладилника,но през зимата го почвайте веднага.
  • И накрая нарежете си плодове каквито обичате и си сложете отгоре за разкош.







Ако десертите са ви слабост,за съжаление при мен няма много такива.Но малкото са изпитани във времето и с хората:










Няма коментари:

Публикуване на коментар