Страници

неделя, 30 август 2020 г.

Оризови палачинки

 

 Потресена съм! Защо никой не ми е казвал досега, че оризовите палачинки са толкова вкусни?

Някой да поеме вината, моля и да ме зарежда с оризово брашно!


Има вариант от сместта, която получих да си направите и оризови понички/бухтички.Просто не наливайте вода, направете топчета с лъжица и изпържете.

Но днес правя палачинки и понеже нямах прясно мляко, ей така налях си вода.И то взе, че се получи.Както и с палачинките с пшеничено брашно.Аз честно казано не намирам кой знае каква разлика между тези с вода и тези с прясно мляко.




Какво използвах:


150 грама оризово брашно
едно яйце
половин кофичка кисело мляко
равна чаена лъжичка сода
щипка сол
две супени лъжици олио
половин чаена чаша вода
/ наливайте на части докато получите смес с гъстотата на боза/

олио за тигана

  • В киселото мляко слагате содата, разбърквате и я оставяте да шупне.
  • В купа слагате брашното, посолявате отгоре, чуквате едно яйце и прибавяте киселото мляко сос содата.Получавате гъста смес, която разреждате с вода до получаването на смес за палачинки.
  • В тиган пръскате с олио.Аз си намазнявам парче кухненска хартия с олио и така си мажа тигана.Дори и на незалепващ тиган слагайте малко мазнина.
  • С черпак взимайте от сместа и разпределяйте колкото ви се иска да са големи и тънки палачинките в тигана.Аз никога не ги разливам от край до край за да мога лесно да ги обръщам.
  • По желание може да ги намажете с масло, но аз пропуснах.Затова пък обилно си ги заливах с мед.








4 коментара:

  1. Ех, че хубаво си ги сервирала 😀
    И аз съм фен на оризовите палачинки.

    ОтговорИзтриване
  2. Здравейте!Днес направих оризовите палачинки станаха супер само където нямат вид за Презентация!Благодаря ви за сполучливата и здравословна рецепта!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря за доверието, радвам се, че са ви харесали :) на мен са ми много любими, изобщо всичко с оризово брашно се получава доста добре :)

      Изтриване