Страници

петък, 17 март 2017 г.

Солен чийзкейк


Не откривам топлата вода,даже не и студената с това,че освен сладък чийзкейк може да се направи и солен.Аз обаче не бях правила досега.
Питах Гугъл и той ме зарина с идеи,не само вкусни ами и със страхотен външен вид.
В края на краищата рецептата се оформи в магазина на щанда с млечните продукти.


Какво е необходимо:

солени бисквитки Хогаренас - 200 грама
печени орехи - половин чаена чаша
масло - 1 супена лъжица
крема сирене -100 грама
заквасена сметана -100 грама
извара - 100 грама
ситно нарязан копър - 1 супена лъжица
сол на вкус
краставица за украса


Много обичам биксвитите Хогаренас,във всичките им видове и винаги си имам от тях,затова ги използвах,но вие може да използвате всякакви солени бисквитки.
Смелих ги в чопъра заедно с орехите,при което изкарах акъла на кучето,защото меленето на бисквити се оказа много шумна работа.
Смесих бисквитките с меко масло.Първоначално нямах намерение да използвам масло.При сладките чийзкейкове не използвам,за да не стават прекалено тежки и добавям мъничко вода колкото да се споят,но за този чийзкейк използвах.
Във формата ми с подвижни стени (диаметър 20см) сложих бисквитената смес и я притиснах добре.
Разбих на крем изварата,заквасената сметана и крема сиренето,копъра и посолих.Разстелих върху бисквитите.Крема сиренето трябва да е по-твърдо за да може да се получи плътна смес.
Постоя в хладилника около час,въпреки че според мен нямаше нужда,защото млечната смес си беше добре стегната.
Точно преди да го разрежа нарязах краставички на ситно и поръсих отгоре.
Ако се сложат предварително,не само ще увяхнат но и ще втечнят чийзкейка.
За разлика от сладките варианти,реших бисквитената и млечната части да са почти еднакви,за да се усещат всички вкусове по-равно.




Ако обичате чийзкейкове в оригинален сладък вариант,опитайте тези:




Заповядайте при мен и във Фейсбук за още сладки и солени идеи:

Няма коментари:

Публикуване на коментар