Страници

петък, 19 януари 2024 г.

Спаначена супа с кашкавал

 



     Първо да си кажа, че аз спанак нe обичам особено.Моето зелено е лапада.Зная, че това не е много правилен начин да започна една рецепта, още повече рецепта, която искам да ви накарам да опитате.Затова продължавам, че ако трябва да е супа от спанак, то тя е в такъв вариант.Максимално обикновена.Но както виждате, винаги има начин да направите една супа необикновена и при мен това се получава с една шепа нарязан на кубчета кашкавал.Пускате ги в горещата супа и те започват да се разтапят и разточват по един фантастичен начин.По същият начин може да цопнете в супата и мини моцарелки или натрошено сирене.Но тъй като аз съм нещо като пристрастена към кашкавала, моят избор винаги е той.

    Покрай лападо-кашкавалените ми признания, ви предлагам да опитате и тази супа: СУПА С ЛАПАД И КАШКАВАЛ



Какво използвах:


малка глава стар лук

две скилидки чесън

морков

спанак - около 300 грама

чаена лъжичка червен пипер

пресен копър около супена лъжица нарязан

джоджен сух - около супена лъжица

пресен магданоз - около супена лъжица нарязан

масло и олио

сол


кашкавал нарязан на кубчета



Нарязвам лука и чесъна на ситно.

Задушавам ги в малко масло и олио, като общото колечество е около супена лъжица.Те ми трябват колкото лука и чесъна да пуснат аромати и да омекнат.

Прибавям нарязан на ситно един морков.Разбърквам.

Подправям с червен пипер, копър, магданоз и джоджен.

Може да ви е странно, че точно аз използвам повече подправки, но все пак това е една супа от вода и спанак, трябва да я овкусим.

Прибавям и нарязаният спанак, който предварително съм почистила от стъблата и измила добре.

Заливам с вода.Количеството на водата е в зависимост колко течна искате да е тази супа.При мен честно казано не е много, доста гъста откъм спанак ми се получава.

Супата е готова когато прецените, че спанака е сварен.

Сервирам гореща супа и веднага пускам нарязан на кубчета кашкавал.




Няма коментари:

Публикуване на коментар