Страници

вторник, 2 август 2016 г.

Патладжани на фурна с плънка от сирене




  Тази рецепта се получи преди няколко години като пълна импровизация от наличните в хладилника продукти.Единствения недостатък на това ястие е,че много "отваря" апетита.Затова аз казвам рецептата,но яденето е на Ваша отговорност ;)

Какво е необходимо:
  • патладжани - 3 средно големи
  • сирене - 200 грама
  • майонеза- една препълнена супена лъжица
  • парченца домат
  • кашкавал
  • олио/зехтин
  • сол
  • пресен магданоз,който може да се сложи и в плънката или само да се поръсят с него


  • Измиваме добре патладжаните.Разрязваме ги наполовина.
  • Намазваме ги с мазнина (олио или зехтин) и ги печем в силно загрята фурна,ако имате вентилатор нека е включен.При мен отнема около 15 минути.
  • Когато омекнат ги вадим от фурната и с лъжица изгребваме вътрешната част.
  • Смесваме я с натрошено сирене и майонеза.По желание пресен магданоз.
  • Разпределяме в патладжаните получената плънка.
  • Върху всеки нареждаме парченца домат и резени кашкавал.
  • Връщаме във фурната и печем още десетина минути докато се разтопи кашкавала.
  • Тъй като фурната е силна аз я спирам на петата минута и оставям патладжаните вътре.
  • Хапват се леко топли,в никакъв случай горещи.

А когато черитата ми на терасата узреят,домата го замених с тях:






2 коментара:

  1. Най после да намеря човек който да припада като мен от вкусните патладжани Това е любимото ми ядене и както на вас във всички варианти Имамбаялдъто го правя точно като вас а от другата рецепта ще се възползвам

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Честно казано не зная коя рецепта с патладжан ми е любима.
      Важното е патладжан да има :)

      Изтриване