Страници

петък, 9 ноември 2018 г.

Мариновани рибки на салата

 


   Гледам заглавието и си мисля,че не е салата нещо,което се яде с хляб.Но и основно някак не върви да го нарека.На всичкото отгоре и не е точно рецепта,а по скоро идея.Объркана работа.Така че мястото му в менюто и как и кога ще я хапнете тази така наречена салата,оставям на вас.За мен обикновено е вечеря.Рибката върху хлебче.Маринованите рибки може да са каквито си харесате,от аншуа до херинга или каквито си обичате.Аз предпочитам да са по-малки,но и големи да са,ще ги нарежете на хапки и готово.
   Първоначално идеята ми беше да я добавя към рецептата за салата "Перла".Тя обаче си е ретро класика и реших да не я закачам.

Рецептата е тук:  --- > Добрата стара салата "Перла" в разкрасен вариант



Какво използвам:

бурканче мариновани рибки
глава червен лук
връзка копър
зехтин
ябълков оцет



  • Изваждам рибките от маринатата им и я изхвърлям,защото на мен ми идва много солена,а и олиото което слагат не съм сигурна какво е.Но ако държите да я запазите използвайте нея вместо зехтин.
  • Рибките слагам в купа.Ако са големи ги нареже на хапки.
  • Червеният лук и копъра се нарязват на ситно и се прибавят към рибките.
  • Поръсваме със зехтин и ябълков оцет и разбъркваме добре.Не слагайте много оцет в началото,опитайте и тогава добавете още.Ако не обичате ябълков и винен оцет ще свърши работа.
  • Така разбърканата салата я покривам с найлоново фолио и оставям в хладилника за няколко часа.
  • С черно хлебче или препечени филийки,така я обичам тази салата,която не е точно салата.




За още рецепти,които споделям и повече истории,които разказвам,заповядайте във фейсбук страничката на блога,ще се радвам да се запознаем:





Няма коментари:

Публикуване на коментар